Vad som hänt:

49 dygn, en timme och 25, nej 26 minuter har gått.

Utan ett enda inlägg signerat Jack/Tow. Det har känts längre än det är, men vem bryr sig?
Klockan fem i tre idag, den 14 juli 2006 tog jag beslutet att börja blogga igen, utlöst av att jag fick en kommentar på ett
gammalt inlägg.

Du som idag kommenterade "
usch :(" på sagda inlägg är alltså att tacka.
Att tack för att jag är tillbaka. Och jag vet inte vem som är mest tacksam, jag eller mina läsare.
Förmodligen jag.
Så tack ska du ha. Hör av dig igen så får du ett till inlägg ägnat åt dig.

Jaa...
Hej igen då, alla läsare.
Nu är jag här igen.
Förhoppningsvis med full kraft.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att ha dig tillbaka!!!

kollat din blogg en gång i veckan och kollat om det har hänt något.
Om det skulle vara så att du kom tillbaka en vacker dag:)
Nu ser jag fram emot den egne Jack!
Din glöd och glädje i att skriva igen!

2006-07-14 @ 23:10:57
Postat av: Anonym

men asså det var jag som skrev de juhe

2006-08-17 @ 21:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback