En liten död.

I mina kretsar är jag en av bloggpionjärerna. Jag har dragit in många människor i bloggvärlden. Jag har, tror jag, vuxit en smula genom mitt bloggande, och responsen det givit mig.
Men även jag kan tappa sugen.
Jag kan inte blogga längre. Jag har ingen lust. Jag fixar inte att som jag förut gjorde sätta mej ner och entusiastiskt skriva ett meningsfullt inlägg. Jag vill att om jag ska ha en blogg ska den iallafall verka meningsfull. Jag vill inte komma till en situation där mina inlägg handlar om mig själv, på ett sätt som inte skulle intressera nån annan än just mig själv.

Därför avslutar jag min blogg här och nu
, ovetande om, och isåfall när, jag skulle komma tillbaka.
Detta är ingens fel, det är bara så att den motivation som jag från början hade för att kunna skriva en kul blogg är borta och försvunnen.

Jag vill framföra ett brinnande hett tack till alla som läst och uppskattat min blogg! Det hade ju faktiskt blivit tråkigt bra mycket tidigare än det blev tråkigt nu, utan er och era åsikter kring mitt skrivande.
Jag har haft jättekul under den här tiden.
Jag kanske kommer tillbaka en dag till den här bloggen, så titta in nån gång i halvåret eller nåt sånt.

Om det uppstår tomhål i era bloggläsardagar p.g.a min kapitulation ber jag om ursäkt, och hänvisar antingen till
Olofs blogg eller Sallyklees blogg.

Tack så hemskt mycket för den här tiden.
På återseende
/ Er bloggare, men också privatperson,
Jack

Kommentarer
Postat av: En liten tant

Tack själv!
Det har varit roligt att läsa din blogg. Ska absolut kolla upp den varje halvår, utifall du är tillbaka.
Ha det bra med livet och allt!

Postat av: snyft

snyft//odd

2006-05-28 @ 01:59:19
Postat av: Mingman

Snyft...

2006-05-28 @ 15:49:36
URL: http://www.mingman.blogg.se
Postat av: Love

Nöhhmnadnasdadohmasidadsolaaaaaald

2006-05-28 @ 16:36:53
Postat av: Love

Okej..*snyft*

En gång för alla..

*trumvirvel* *en till trumvirvel* *En till*

1..2...3
Jack, schack
Jackintosh, macintosh,
BigJack

JACK! TAACK!

//Love

2006-05-28 @ 16:39:06
Postat av: Inkan

här uttalar du dej kärnfullt....
Men allt har sin tid. Blog har sin. Kärlek har sin. Och framför allt: ungdomen har sin tid.
DET är viktigt.

Det har varit trevligt att ta del av dina tankar!
Lycka till med det du gör istället:)

Inkan
en dam i sina bästa år

2006-05-28 @ 17:10:47
URL: http://www.detfinnstrerum.blogspot.com/
Postat av: lina

Bugar och tackar!!

Ta ditt liv för vad det är just nu! Med andra ord Lev livet

Ha det gott, Jack!

Ha fina leenden på läpparna dina när vi ses du och jag i det fina!

2006-05-29 @ 21:50:36
Postat av: EmmaMaria

Hej jack!
surfade förbi din blogg nyss och fick se att du, du som alltid älskat din kära blogg har lagt ner din stora famgång här! Tråkigt måste ja säga. Det var ett tag sedan vi hördes, hoppas allt är bra annars. Du läser väl inte på din blogg länger kanske, men om du gör de kan du ju alltid slå en pling eller ett sms:)
om du vill de vill säga. //EmmaMaria eller mer känd som Emma, till dig

2006-06-16 @ 00:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback